Servicii exclusiviste pentru pacientii clinicilor Neoclinique

Servicii exclusiviste pentru pacientii clinicilor Neoclinique

Servicii exclusiviste pentru pacientii clinicilor Neoclinique

 

La Neoclinique, multe servicii sunt exclusiviste, si spunem acest lucru pentru ca ne place sa ne mandrim cu punctele noastre forte. 

Fara lipsa de modestie si cu mult curaj putem afirma ca serviciile noastre sunt dedicate in totalitate pacientului. 

Ca sa ne putem mentine in top, lucram cu cei mai buni medici stomatologi, avem echipamente performante, logistica, asistenti dedicati meseriei si foarte mari ambitii in a fi cei mai buni. 

Dar, pe langa toate acestea, avem si un KPG, prescurtarea de la Key Pacient Guide, care este puntea dintre pacient si medic, un reprezentant al clinicii care are toate informatiile necesare pentru pacient dar si toate raspunsurile la intrebarile acestuia.

 

Desigur, va veti intreba ce este un KPG

 

Este un concept nou in stomatologie si un mare pas catre solutii si servicii idealiste oferite pacientului. 

Prescurtarea « KPG » provine de la Key Patient Guide si reprezinta indrumatorul pacientului si persoana care, impreuna cu doctorul si alaturi de pacient, stabileste planul de tratament in functie de mai multe caracteristici. 

KPG-ul va prelua pacientul de la prima programare si va sta alaturi de el, raspunzand la toate intrebarile pe toata durata tratamentului: zile, saptamani, luni. 

Acesta va ajuta pacientul in a lua cele mai bune decizii, se va dedica problemelor acestuia, va avea grija sa asigure o calitate excelenta a serviciilor si a comunicarii pana la sfarsitul tratamentului. 

 

De ce un serviciu KPG?

 

Serviciul KPG a aparut ca raspuns la nevoile de comunicare ale pacientilor. 

Este un serviciu cu adevarat exclusivist ce a aparut la timp in stomatologia din Romania. 

Puteti apela la un KPG in legatura cu situatia dumneavoastra financiara, indicatiile/ contraindicatiile post tratament, informatii legate de cazare pentru pacienti din alt oras sau tara, programari, sau orice alta problema. 

Este dedicat atat celor care practica turismul dentar, pacientilor care vin din alte tari pentru a se trata in clinicile Neoclinique din Bucuresti, cat si celor din provincie sau din Bucuresti.

 

Va invitam sa ne cunoastem si sa purtati o simpla discutie cu un KPG. 

Pentru Neoclinique Militari puteti discuta cu Vera Ionica sau cu Elena Grigore iar pentru Neoclinique Unirii cu Giurca Simona sau Visovan Catalina. 

Distribuie pe:

Digitalizarea în stomatologia modernă - elementul esențial implementat de Neoclinique

Primul pas: planul de tratament detaliat
Primul pas: planul de tratament detaliat

Ai parte de un set complet de consultații. Mai mulți specialiști vor evalua multidisciplinar cazul tău. Știi de la început tot ce va urma.

Vezi detalii
Welcome package 1
Welcome package 1

Consultație și plan de tratament Test Drive Your Smile Igienizare dentară completă Radiografie panoramică digitală

Vezi detalii
Welcome package 2
Welcome package 2

Welcome package 2 Consultație și plan de tratament Test Drive Your Smile Igienizare dentară completă Tomografia computerizată CBCT

Vezi detalii
Simulăm digital cum va arăta dantura ta la finalul tratamentului
Simulăm digital cum va arăta dantura ta la finalul tratamentului

Nu vei avea parte de surprize neplăcute. Vei vedea exact ce formă și ce culoare vor avea dinții tăi înainte să începem planul de tratament.

Vezi detalii

Aveți întrebări sau doriți o programare?

Te vom contacta in cel mai scurt timp posibil.

Articole

Remodelarea smaltului dentar: ce presupune si cand este necesara
Remodelarea smaltului dentar: ce presupune si cand este necesara

Remodelarea smaltului dentar este conturarea smaltului dintilor prin eliminarea muchiilor ascutite si caracteristicilor inegale ale dintilor, pentru a da iluzia ca dintii sunt mai drepti decat sunt in realitate.

Digital Smile Design
Digital Smile Design

Digital Smile Design?O simulare digitala a zambetului.Face parte din pl...

Oare chiar poate fi înlocuită?
Oare chiar poate fi înlocuită?

O igienă orală corectă și minuțioasă ne protejează de posibilele afecțiuni dentare pe care le-am putea dezvolta dacă aceasta ar lipsi cu desăvârșie.

Un gest mic pentru o bucurie mare
Un gest mic pentru o bucurie mare

Ieri, 21.12.2012, Anne si Georgiana, fetele din echipa administrativa a Neo...

Interviu - Dr. Cristina Toader
Interviu - Dr. Cristina Toader

Am investit în tehnologie, în cursuri pentru noi și in echipa Neoclinique foarte mult, am creat un sistem de organizare al serviciilor astfel încât să se elimine posibilitatea apariției unor erori medicale, ne dezvoltăm în permanență și evoluăm din punct de vedere medical. Și întotdeauna ne ascultăm pacienții și nevoile acestora.