Servicii cover image

Stomatologie copii

Va asteptam la clinica

Ne puteti contacta pentru un simplu sfat sau intrebare

Imagine landing
Programare online
Apelati 0371 000 111 Vezi locatiile

Cariile dentare sunt contagioase?

Știm cât de mult îți dorești să menții dințișorii copilului tău sănătoși. De aceea, în special atunci când te străduiești să faci tot posibilul în acest sens, ai putea fi surprins când medicul dentist pedodont al familiei îți spune că unul dintre copiii tăi are nevoie de o plombă.

Citeste mai mult

Când este bine să îți duci copilul la stomatolog pentru prima oară?

Ești fericitul părinte al unui bebeluș. Totul poate părea copleșitor pentru tine, ca părinte, la început și ai dori să faci totul perfect. Deja te gândești că în curând vei vedea primii dințișori ai copilului tău.

Durerea de dinți la copii – 5 cauze posibile

Durerile de dinți pot fi urgențe dentare, dar nu toate durerile bucale sunt cauzate de dinți. Alte cauze ale durerii la nivelul gurii includ traumatisme, dureri de urechi și infecții ale sinusurilor. Un copil cu dureri la nivelul cavității orale ar trebui să se prezinte la dentist pentru a identifica sursa durerii.

Citeste mai mult

Dinte de lapte înnegrit. Care sunt cauzele?

Atunci când un dințișor de lapte se înnegrește, părinții se îngrijorează și acest fapt este perfect natural. Este indicat să contactezi medicul stomatolog pedodont imediat ce ai observat o modificare a culorii unuia dintre dinții copilului tău.

Demineralizarea dentară

Demineralizarea, numită și decalcifiere, este cauzată de acumularea pe suprafața smalțului dentar a plăcii bacteriene, pe termen lung. Bacteriile pot ataca smalțul.

Citeste mai mult

De ce să îți duci copilul de mic la stomatolog?

S-ar putea să te întrebi de ce este necesar ca copilașul tău să viziteze regulat stomatologul, de la vârste foarte fragede.

Citeste mai mult

Copilul tău are carii? Învață periajul dentar corect, pas cu pas

Deși ți se pare că faci tot ce poți, copilul tău are carii dentare? Aproape fiecare întâlnire cu medicul stomatolog este marcată de necesitatea plombelor dentare?

Consulturi stomatologice de pedodonție București, la Neoclinique

Medicul stomatolog pedodont te va ajuta să înțelegi fiecare etapă a evoluției dentiției copilului tău, pe parcursul creșterii sale, din mai multe puncte de vedere:

Citeste mai mult

Carii la copii mici. Cum le previi?

Caria dentară reprezintă o afecțiune cauzată de alterarea compoziției biofilmului bacterian, ducând la un dezechilibru între procesele de demineralizare și remineralizare. Cariile se manifestă prin formarea leziunilor la nivelul dentiției primare și permanente.

Citeste mai mult

Sigilarea dentară este necesară pentru copii?

Cariile dentare ale copilăriei cauzează dureri și infecții, dar pot afecta și performanțele academice ale copilului și nutriția sa.

Programeaza-te rapid

Te vom contacta in cel mai scurt timp posibil.