SIROLaser Sirona, alegerea Neoclinique pentru rezultate medicale de exceptie

• userfiles/servicii/52/unnamed_(2).jpg
  • userfiles/servicii/52/unnamed.jpg
  • userfiles/servicii/52/unnamed_(3).jpg

Am fost intrebati in cadrul diverselor conferinte de specialitate, dar si de catre pacientii nostri, care sunt cele mai frecvente cereri de tratament dentar cu laser pe care le avem. Va raspundem: cele mai frecvente tratamente pentru care folosim laserul sunt pentru albire dentara si pentru tratamentul parodontal.

Laserele dentare ofera avantaje clare fata de metodele conventionale de tratament cu vindecare a ranilor, fara cicatrici si o reducere semnificativa a germenilor. Pentru pacienti, utilizarea laserelor inseamna mai putina durere postoperatorie și, prin urmare, o nevoie mai mică de medicamente. Doctorii beneficiază de asemenea, deoarece pacientii multumiti sunt cea mai buna modalitate de a asigura succesul.

Noi, la Neoclinique, am ales SIROLaser Sirona, pentru rezultatele exceptionale in chirurgie, implantologie, tratament parodontal, afta, herpes si alte sensibilitati ale gurii, albire, endodontie, terapie dureroasa si estetica zâmbetului. SIROLaser este cea mai bună alegere medicală pentru pacienții noștri, mai ales datorită tehnologiei sale noninvazive, chiar prietenoase.

SIROLaser Blue compact este primul laser care are o dioda albastra, infrarosu si rosie. Acest lucru ii permite sa acopere mai mult de 20 de indicatii - si, prin urmare, posibilitati infinite in practica noastra de rutina.

Impreuna cu pacienții noștri profităm de multe caracteristici convenabile ale SIROLaser Sirona:

- Îmbunătățirea reducerii bacteriene. Dioda dovedită în infraroșu de 970 nm este folosită pentru a reduce nivelele bacteriene în parodontologie și endodonție.

- Mai puțina durere postoperatorie. SiroLaser Blue încântă utilizatorii și pacienții deopotrivă, deoarece face posibilă vindecarea necomplicată, reduce durerea postoperatorie.

- În mare măsură vindecarea rănilor fără cicatrici. Adesea, suturile nu sunt necesare și, de obicei, asigură în general vindecarea fără cicatrici a rănilor chirurgicale. Un alt avantaj este că este posibil să se renunțe la antibiotice după tratamentul endodontic, parodontal sau chirurgical.

SIROLaser Sirona este lider global de inovatie in echipamentele dentare, de aceea l-am ales pentru pacienții noștri. Ne-a atras in mod special investitia continua in cercetare si, implicit, in viitorul stomatologiei moderne. Prin conectarea la tehnologiile digitale cu solutii integrate si optimizarea fluxului de lucru in ceea ce priveste tratamentul, SIROLaserul are rezultate mult imbunatatite, mai mult confort si siguranta pentru pacienti, precum si economie de timp si de costuri.

SIROLaserul Blue isi gaseste utilizare in toate zonele stomatologice, fie ca vorbim despre chirurgia tesuturilor moi, endodontie, parodontologie sau implantologie. Lungimile sale de unda diferite deschid mai multe optiuni de tratament. Mai mult de 20 de indicatii diferite pot fi tratate cu SiroLaser Blue. in chirurgie putem inlocui optiunile convenționale cu SiroLaser Blue, de asemenea si in parodontologie / endodonțte acesta poate fi utilizat pentru a suplimenta tratamentul conventional.

Implantologie

Tratamentul de si in jurul implantului, de exemplu descoperirea implantului, igienizarea și obținerea unor marje clare de pregătire pentru amprentare si scanare.

Parodontologie

Tratamentul parodontal poate fi realizat cu succes cu Sirolaser. Laserul cu dioda poate fi, de asemenea, utilizat pentru a trata alveola postextractionala si pungile parodontale, suplimentar fata de tratamentul conventional: de exemplu, pentru reducerea germenilor si a bacteriilor sau pentru reducerea granuloamelor. Laserul obtine rapid un rezultat excelent si aici.

Endodontie

După prepararea si igienizarea canalului radicular, laserul este utilizat in plus fata de tratamentul conventional. Laserul reduce efectiv germenii si bacteriile in zonele in care fluidul de clatire nu poate ajunge niciodata.

Chirurgie

Laserul este folosit ca alternativa la metodele conventionale de tratament. Beneficiile in chirurgie includ, cea mai mare parte, incizii fara sange si un camp chirurgical steril. Pacientul prezinta dureri postoperatorii semnificativ mai mici, de cele mai multe ori nu are nevoie de antibiotice si beneficiaza de vindecare fara cicatrici.

Iata, in concluzie, rolurile pe care SIROLaserul le joaca in tratamentele stomatologice:

• in tratamentele cosmetice, albire, estetica zambetului etc.
  • in managerierea mai buna a interventiilor asupra tesuturilor moi: coagularea mai buna a sangelui, vindecarea mai rapida, protectia tesutului sanatos etc.
  • precizia de exceptie pe care o permite in timpul procedurilor chirurgicale
  • in implantologie: igienizare, pregatire a zonei unde urmeaza efectuat implantul
  • in reducerea bacteriilor la nivelul canalelor dentare
  • minimizeaza nevoia tratamentului post-operator cu antibiotice