Meniu
EN

Stomatologie Bucuresti

Consultația și planul de tratament la stomatolog în 2021

Consultația și planul de tratament la stomatolog în 2021
  • Nutu_si_Cristina_(13_of_13).jpg

Evolutia este o etapa fireasca ce si-a pus amprenta asupra celor mai importante domenii de activitate, astfel, acest proces a avut loc si in cadrul consultatiilor stomatologice, schimband, in beneficiul pacientului, modul de desfasurare al acestora, dar si interventiile dentare in sine.

In consecinta, Doctor Nuțu Toader, medic stomatolog, cofondator Neoclinique, ne explica aceasta abordare diferita cand vine vorba de etapizarea si solutionarea tuturor problemelor stomatologice ale unui nou pacient.

 

Ce implica crearea planului de tratament?

Un plan de tratament complet implica 2 vizite a pacientului în clinica și minim 4 ore de lucru a echipei medicale.

 

Ce înseamnă pentru pacient cele 2 vizite?

În prima vizita:

În primul rând stam de vorba cu pacientul și vedem ce isi dorește cu adevărat.

Apoi colectam datele necesare formarii unei așa zise clona digitala, ce include:

  • Consultația clinica intraorala;
  • Investigații radiologice;
  • Fotografii dentare;
  • O amprenta digitala.

 

De ce sunt necesare aceste informații?

Aceste date sunt esențiale echipei medicale pentru crearea planului de tratament complet, fără ele nefiind posibil.

Inclusiv comunicarea cu pacientul devine mai ușoară, deoarece informațiile vizuale îl ajuta sa conștientizeze situația reala a danturii.

 

Ce înseamnă echipa medicala?

In funcție de situația medicala a pacientului, echipa  este formată întotdeauna din medicul de caz,  apoi, tehnicianul dentar și medicii specialiști: implantolog, chirurg, parodontolog, endodont, ortodont.

 

Cum are acces echipa medicala la date?

Informațiile colectate sunt urcate intr-o platforma digitala de tip Cloud, în acest fel cu toții au acces la datele pacientului, fără a mai fi nevoie de prezenta acestuia în clinica, de fiecare data când unul din membri echipei de medici lucrează la planul de tratament.

 

Și ce se întâmplă în cea de-a doua vizita?

În cea de-a doua vizita:

  • Are loc prezentarea planului de tratament medical și financiar;
  • În acest moment pacientul afla tot planul de tratament, etapele, numărul aproximativ de vizite în clinica și costul întregului tratament.

 

Cât durează aceste doua vizite?

Fiecare din cele 2 vizite, atât cea de consultație cât și cea de prezentare, durează aproximativ 1 ora fiecare.

Între cele 2 vizite, echipa desemnată cazului lucrează adunat încă cel putin 2 ore, deci, timpul de lucru al echipei pentru colectarea datelor, planificare cazului și prezentarea planului de tratament este de cel putin 4 ore.

 

Programati acum o consultatie pentru un plan de tratament complet:

+40371000111

office@neoclinique.ro

www.neoclinique.ro

CONTACT CLINICA UNIRII:

Pentru programari sau informatii suplimentare legate de preturi, locatie, servicii si medici puteti apela Clinica Unirii la numarul de telefon +40371.000.111 sau email office@neoclinique.ro  .

Pentru detalii legate de planul dumneavoastra de tratament din cadrul clinicii Unirii puteti discuta cu Key Patient Guides din Clinica Unirii:

KPG Giurca Simona: Email: simona@neoclinique.ro   Mobil: +4 0755 10 10 02

KPG Visovan Catalina: Email: catalina@neoclinique.ro Mobil: +4 0755 10 10 01

CONTACT CLINICA MILITARI:

Pentru programari sau informatii suplimentare legate de preturi, locatie, servicii si medici puteti apela Clinica Militari la numarul de telefon +40371.000.111 sau email: office@neoclinique.ro .

Pentru detalii legate de planul dumneavoastra de tratament din cadrul clinicii Militari puteti discuta cu Key Patient Guides din Clinica Militari:

KPG Ionica Vera: Email: vera@neoclinique.ro Mobil: +4 0755 10 10 03

KPG Grigore Elena: Email: elena@neoclinique.ro Mobil: +4 0755 10 10 03