Anestezie computerizata fără durere

• Anestezie_computerizata_f«r«_durere.jpg

Evitați stomatologul din cauza fricii de injecție? Cu siguranță vă veți bucura să auziți că există sistemul STA!

Anestezia fără durere

Cei mai mulți oameni care au o experiență neplăcută în timpul anesteziei clasice resimt durerea datorită străpungerii cu acul și a injectării prea rapide a soluției anestezice.

STA elimină aceste două frici deoarece:

1. Nu se mai simte nicio înțepătură, de cele mai multe ori pacientul întreabă abia când se instalează anestezia, “aaa, mi-ați făcut anestezia? când? nu am simțit nimic!”.

2. Viteza de injectare a anestezicului se face computerizat, mai exact, o picătură la fiecare 2 secunde, aceasta fiind doza maximă acceptată de organism pentru a nu se face distensia (întinderea sub presiune) țesuturilor, fenomen ce determină durere.

Controlul medicului dentist asupra vitezei de injectare este destul de limitat, de aceea se spune despre anumiți medici/asistenți medicali că au sau nu “mâna ușoară” când fac o injecție.

În plus, alte avantaje mai sunt:

Medicul are posibilitatea să-și focalizeze atenția pe menținerea piesei de mână în poziția corectă, pentru ca astfel anestezia să se instaleze rapid și eficient.

Când se lucrează la un singur dinte, cu STA (Single Tooth Anesthesia) putem anestezia doar acel dinte, iar pacientul nu mai rămâne după intervenție anesteziat câteva ore pe jumătate de față, eliminându-se în totalitate disconfortul vizitei la dentist.

Din experiența paciențiilor clinicii noastre putem spune că toate beneficiile pe care le promite producătorul sunt adevărate. Cu siguranță sistemul STA va elimina complet teama de medicul dentist!

Începând cu luna decembrie 2016, am luat decizia curajoasă să devenim singura clinică din lume care a înlocuit seringa clasică folosită pentru anestezie, exclusiv cu acest sistem computerizat de anestezie locală, fără durere, confortabil 100% pentru pacient, eliminând astfel din start frica de injecția clasică, mersul la stomatolog devenind relaxant.

Autor: Mădălin Simionescu